یک نرم افزار جالب و کم حجم که به کمک ان میتوانید واکنش های شیمیایی را موازنه کنید .فقط کافی است واکنشگر ها و فراورده ها را مشخص کنید و با کلیک بر روی Balance واکنش موازنه شده را مشاهده خواهید کرد. این نرم افزار توانایی های دیگری نیز دارد از قبیل :

 

Searcher : در این قسمت می توانید واکنش های مورد نظر خود را درون بانک اطلاعات نرم افزار جستجو کنید. یعنی واکنش گر یا محصول خاصی را انتخاب کنید و دنبال واکنش هایی بگردید که دارای آن واکنش گر یا محصول می باشند.

Calculator : در این قسمت جرم مولی مواد درگیر در واکنش به طور خودکار حساب شده و درج می شود. هم چنین می توانید جرم یک ماده را به نرم افزار بدهید تا نرم افزار جرم معادل را برای مواد دیگر در معادله موازنه شده حساب کند.

Periodic Table : این قسمت شامل یک جدول تناوبی است که با کلیک روی هر عنصر، می توانید اطلاعاتی در مورد آن عنصر، مانند نقاط ذوب و جوش، الکترونگاتیوی، انرژی یونش و … به دست آورید.

 

این نرم افزار به صورت ازمایشی و رایگان ارائه شده است و اصل ان را باید خریداری کنید و به همین علت  برای موازنه کردن فقط میتوانید سه واکنشگر و سه محصول در این برنامه وارد کنید.

دانلود

رمز کلیه فایلها :  www.sarafraz-hezarmasjed.blogfa.com

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: عدم امکان کپی مطالب

تماس با ما

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

کانال تلگرام شرکت

برگشت به منوی تماس ها

پیج اینستاگرام شرکت

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها