دانلود مقاله کشاورزی ( بخش هشتم )

در هشنمین قسمت از سری فایلهای  آموزشی pdf با ده فایل جدید در خدمت شما هستیم که به طور جداگانه برای دانلود قرار گرفته اند . در مورده هر کدام از فابلها نیز مختصر توضیحی ارایه گردیده است تا با کلیات فایل آشنا شوید

 

اولین فایل مربوط میشود به شناخت پروانه خوشه خوار گندم که کلیه مطالب مربوط به این آفت ( شامل شکل شناسی ، زیست شناسی ، کنترل و غیره ) به همراه تصاویر ان قرار داده شده است . جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

 

دانلود

 

دومین فایل مربوط میشود به دستورالعمل کشت گلرنگ که در برگیرنده کلیه نکات مربوط یه کشت این گیاه مفید از کاشت تا برداشت ان میباشد . هم اکنون میتوانید به رایگان آن را دریافت نمایید .

 

دانلود

 

سومین فایل و یکی از بهترینهای این مجموعه فایل اصول تغذیه و آبیاری نخلستان میباشد که به بررسی کلیه موارد مربوط به تغذیه و کوددهی اصولی در نخلستانها پرداخته و همچنین نکات کاربردی در آبیاری نخلها را نیز بیان مینماید.

 

دانلود

 

چهارمین فایل که باز هم مربوط به درخت خرما میباشد ، تاثیر مدیریت خوشه بر کاهش خسارت آفات و بیماریهای خرما نام دارد که در برگیرنده توصیه های اصولی جهت کاهش اثرات سو آفات و بیماریها بر محصول خرما میباشد

 

دانلود

 

پنجمین فایل حسابداری ساده مزرعه و مدیریت کشاورزی در مزارع کوچک نام داشته که به بررسی کلی ترین مسایل مربوط به حساب و کتاب مزارع توسط کشاورز و مدیر مزرعه میپردازد .

 

دانلود

 

ششمین فایل توصیه های فنی کاشت گلرنگ دیم میباشد و بهترین شرایط برای کشت گلرنگ در شرایط کم ابی را بیان مینماید

 

دانلود

 

هفتمین فایل و یکی دیگر از برترین های مجموعه نحوه نمونه برداری خاک ،آب و گیاه و توصیه صحیح کودی میباشد. در این فایل ابتدا روشهای نمونه برداری برای ارسال به آزمایشگاه توضیح داده شده است و سپس توصیه صحیح کودی و تفسیر نتایج آزمایشگاهی بیان گردیده است که دانلود آن را به همه عزیزان پیشنهاد مینمایم.

 

دانلود

 

هشتمین فایل به بررسی ۱۰ اشتباه رایج زنبورداران تازه کار که در ابتدای راه با ان مواجه خواهند شد و توصیه هایی برای غلبه بر این شرایط می پردازد . این مقاله ترجمه بوده و مطالب مفیدی ارایه میدهد.

 

دانلود

 

نهمین فایل آموزش استفاده از بلوک های گچی در برنامه ریزی ابیاری جهت کاهش مصرف آب را شامل میشود که در ابتدا توضیحاتی راجبه این وسیله داده و در نهایت روشهای جایگذاری و محاسبه اب مورد نیاز را بیان خواهد کرد

 

دانلود

 

دهمین و آخرین فایل نیز به بررسی بیماری پوسیدگی سفید ریشه زیتون و نحوه مدیریت ان میپردازد که شامل توضیحات کافی به همراه تصاویری مناسب میباشد .

 

دانلود

برای مشاهده سایر بخشهای این محموعه به اینجا مراجعه نمایید .

کانال تلگرام شرکت سرافراز هزارمسجد

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: عدم امکان کپی مطالب

تماس با ما

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

کانال تلگرام شرکت

برگشت به منوی تماس ها

پیج اینستاگرام شرکت

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها