دانلود مقاله کشاورزی ( بخش هفتم )

در هفتمین قسمت از سری دانلود فایلهای pdf با ده فایل جدید در خدمت شما هستیم که شامل فایلهای هرس درختان زیتون . نماتد طلایی سیب زمینی ،مدیریت علفهای هرز در مزارع ارگانیک ، کاشت ، داشت و برداشت ذرت دانه ای ، بیماری کپک خاکستری ، کتاب کودها و استفاده از آن ها ، بلایت زودرس سیب زمینی ، کاشت و پرورش آووکادو ،  روش ساخت آفتکش های خانگی و آبیاری قطره ای نواری در زراعت برنج میباشد که در ادامه لینک دانلود هر یک را به همراه مختصر توضیحی در مورد آن قرار خواهیم داد .

 

اولین فایل مربوط میشود به نماتد طلایی سیب زمینی ( نماتد سیست سیب زمینی ) که یکی از مخربترین بیماریهای خانواده سولاناسه میباشد و خسارتهای سنگینی را به کشاورزان تحمیل می نماید . این فایل شامل توضیحات کاملی در مورد ریخت شناسی ،  راههای انتشار ، چرخه زندگی ، علایم و روشهای پیشگیری به همراه تعداد زیادی عکس میباشد.

 

دانلود

 

دومین فایل مربوط میشود به آبیاری قطره ای نواری در زراعت برنج که یکی از جدیدترین تکنیکهای آبیاری برنج با توجه به کمبود منابع آبی و نیاز شدید برنج به آب میباشد . در این مقاله سعی گردیده است به طور کامل به چگونگی انجام این روش به همراه مزایا و معایب آن پرداخته شود .

 

دانلود

 

سومین فایل مربوط میشود به کتاب کودها و استفاده از آن ها که در ۹۵ صفحه نگاشته شده و ترجمه آقای علی کسراییان و از انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. اگر به دنبال منبعی کامل برای شناخت انواع کودها و نیاز غذایی مهمترین محصولات کشاورزی به همراه نقش عناصر در گیاهان میگردید بی شک این کتاب میتواند راه گشای شما عزیزان باشد .

 

دانلود

 

چهارمین فایل مربوط میشود به روش ساخت آفتکشهای ارگانیک در منزل برای کنترل افات گیاهان زینتی که شامل هفت روش ساده و کم هزینه برای نیل به این مقصود میباشد .

 

دانلود

 

پنجمین فایل به معرفی بیماری بلایت زودرس سیب زمینی پرداخته و  علایم ، نشانه ها ، چرخه زندگی ، تصاویر و روشهای پیشگیری از آن را شامل میشود .

 

دانلود

 

ششمین فایل در برگیرنده تمام نکات مربوط به گیاه مفید آووکادو می باشد که  شامل مواردی همچون تاریخچه ، مهمترین ارقام آووکادو ، روشهای کاشت ، تلقیح ، خواص آووکادو و غیره میباشد .

 

دانلود

 

هفتمین فایل نیز همانند فایل بالا بهترین و اصولیترین نکات کاشت ، داشت و برداشت ذرت دانه ای را برای شما گلچین نموده است که مطالعه ان را به تمام ذرت کاران عزیز پیشنهاد میکنم .

 

دانلود

 

هشتمین فایل مربوط میشود به مدیریت علفهای هرز در مزارع ارگانیک که کلیه مزایا و معایب این روش را به تفصیل بیان نموده است .

 

دانلود

 

نهمین فایل این مجموعه کتابچه هرس درختان زیتون و یکی از بهترین های این سری میباشد که کلیه نکات و اصول هرس حرفه ای در باغات زیتون را کاملا تشریح نموده است

 

دانلود

 

دهمین و آخرین فایل این مجموعه هم به معرفی بیماری کپک خاکستری سیب زمینی پرداخته است ( این بیماری میزبانان بیشماری داشته و مختص به سیب زمینی نمی باشد ) و علایم و روشهای پیشگیری به همراه تصاویر بیماری را شامل میشود .

 

دانلود

 

همچنین شما عزیزان میتوانید با مراجعه به پستهای زیر سایر قسمتهای این سری از فایلها را نیز مشاهده و دانلود نمایید .

 

دانلود مقاله کشاورزی ( بخش ششم )

دانلود مقاله کشاورزی ( بخش پنجم )

دانلود مقاله کشاورزی ( بخش چهارم )

دانلود مقاله کشاورزی ( بخش سوم )

دانلود مقاله کشاورزی ( بخش دوم )

دانلود مقاله کشاورزی ( بخش اول )

 

دانلود فایلهای pdf کشاورزی در کانال تلگرام شرکت کشاورزی و دامپروری سرافراز هزارمسجد

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: عدم امکان کپی مطالب

تماس با ما

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

کانال تلگرام شرکت

برگشت به منوی تماس ها

پیج اینستاگرام شرکت

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها