دانلود مقاله کشاورزی ( بخش چهارم )

در ادامه مجموعه فایلهای دانلودی امروز در بخش چهارم این سری ده فایل دیگر را برای شما عزیزان گرد آوری نموده ایم که میتوانید از لینکهای زیر آن ها را دانلود نمایید .

 

دریافت رایگان فایلهای آموزشی در کانال تلگرام ( باغ انار ، جزوه امتحان فروشندگی سموم ،کوددهی گندم،کارگاه آموزشی هرس ، نماتد پسته )

 

دستورالعمل مدیریت تغذیه گندم آبی و دیم
این فایل حاوب برترین نکات فنی و علمی در رابطه با علایم کمبودهای غذایی در گندم و کودهای مورد نیاز آن و روشهای کوددهی گندم میباشد که مطالعه آن را به تمام گندمکاران عزیز پیشنهاد میکنم .

 

دانلود

سس و روشهای کنترل آن
با مطالعه این مقاله هر آنچه را که باید در مورد علف هرز سس و روشهای مبارزه با آن را فرا هواهید گرفت بیشک این مقاله یکی از کاملترین مقالات موجود در این رابطه میباشد که مطالعه ان را به همه دوستداران کشاورزی پیشنهاد میکنم .

 

دانلود

مدیریت باغ انار
در این مقاله شما با کلیاته ایجاد باغ انار ، شامل کاشت ، داشت و برداشت انار آشنا خواهید شد و مهمترین آفات و بیماریهای انرا نیز خواهید شناخت .

 

دانلود

 

جزوه امتحان فروشندگی سموم
در این جزوه شما با نکات کلی افات و بیماریها و برخی سموم پر کاربرد آشنا خواهید شد . این جزوه از سوی سازمان حفظ نباتات منتشر گردیده است و به عنوان جزوه امتحان فروشندگی سموم کاربرد دارد .

 

دانلود

نماتد مولد غذه ریشه
در این مقاله به مغرفی تماتد انگل داخلی ریشه meloidogyne spp  پرداخته خواهد شد و نکات ضروری در مورد شناخت و پیشگیری و کنترل آن بیان خواهد شد

 

دانلود

نماتد طلایی سیب زمینی
در این فایل کلیه مواردی را که شما بایستی در مورد این عامل یازدارنده کشت سیب زمینی شامل شناخت و مبارزه با آن ، را فرا خواهید گرفت.

 

دانلود

 

نماتدهای زیان آور پسته
در این فایل هر انچه را که باید در مورد نماتدهای پسته و روشهای شناخت و مبارزه با ان ، را فراخواهید گرفت که در ۲۳ صفحه تالیف گردیده است

 

دانلود

اصول برداشت و پس از برداشت پسته
در این نشریه ترویجی جهاد کشاورزی شما کلیه اصولی را که در مورد برداشت پسته و نکات بعد از برداشت آن را که نیاز است بدانید فرا خواهید گرفت .

 

دانلود

 

کارگاه آموزشی هرس درختان و درختچه های زینتی
در فایل زیر بهترین و اصولیترین نکاتی را که در زمینه هرس و انجام آن نیاز است بدانید را فرا خواهید گرفت . این مجموعه شامل نکاتی کلی و ضروری در مورده هرس می باشد که فراگیری آن را به همه باغداران عزیز توصیه میکنم .

 

دانلود

کوددهی مرکبات
نشریه ترویجی روشهای مصرف کودهای شیمیایی در درختان مرکبات به بهترین و اصولی ترین نکاتی که در زمینه کوددهی باغات مرکبات نیاز است بدانیم پرداخته است که میتوانید آن را از لینک زیر دریافت نمایید

 

دانلود

همچنین میتوانید با مراجعه به لینکهای زیر قسمتهای دیگر این سری فایلها را دریافت نمایید

 

دانلود مقاله کشاورزی ( بخش اول )

دانلود مقاله کشاورزی ( بخش دوم )

دانلود مقاله کشاورزی ( بخش سوم )

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: عدم امکان کپی مطالب

تماس با ما

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

کانال تلگرام شرکت

برگشت به منوی تماس ها

پیج اینستاگرام شرکت

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها