Sunrice plus

سان رایس پلاس

 سوسپانسیون 315

سان رایس پلاس علف کش انتخابی جهت کنترل علفهای هرز باریک برگ،پهن برگ و اویارسلام در مزارع برنج می باشد. سان رایس پلاس مخلوطی از دو علف کش آنیلوفوس 300 گرم/لیتر و اتوکسی سولفورون 15 گرم/لیتر می باشد.

آنیلوفوس

آنیلوفوس علف کشی فسفره است که برای کنترل علفهای هرز یکساله و اویارسلام در مزارع برنج توصیه شده است.آنیلوفوس پس از مصرف از طریق ریشه و کمی هم از طریق ساقه و برگهای گیاهان جذب آنها میشوند.علائم تاثیر آن توقف رشد ناگهانی و تغییر رنگ علفهای هرز میباشد که ابتدا در قسمتهای بالاو سپس در نواحی پائین گیاه مشاهده میشود. طرز تاثیر آنیلوفوس جلوگیری از سنتز پروتئین میباشدکه روی مریستم اثر گذاشته و تقسیم سلولی را دچار اختلال می نماید.

اتوکسی سولفورون

اتوکسی سولفورون علفکشی از گروه سولفونیل اوره می باشد که برای کنترل علفهای هرز پهن برگ و اویارسلام در مزارع توصیه شده است. اتوکسی سولفورون از طریق یرگهای گیاهان جذب میشود.پس از توقف رشد علفهای هرز علائم تغییر رنگ ابتدا در قسمتهای بالا و سپس در قسمتهای پائین علفهای هرز مشاهده میگردد. 3-4 هفته پس از مصرف مرگ کامل علفهای هرز روی میدهد. طرز تاثیر آن جلوگیری از سنتز آنزیم استول استیت است .

طرز مصرف:

مانند سایر علفکشهای موجود در بازار که به صورت قطره پاشی مصرف می گردند ضمن راه رفتن در شالیزار سان رایس پلاس را به طرف راست و چپ پخش نمائید به طوریکه پوشش یکنواختی در سطح شالیزار پراکنده شود. بهترین نتیجه در کنترل علفهای هرز زمانی ایجاد میشود که ارتفاع آب در شالیزار 4-5 سانتی متر باشد و تا 3روز تخلیه نگردد و یا به آن آب اضافه نشود.

مقدار مصرف 3 لیتر در هکتار می باشد

بهترین زمان مصرف در مرحله 1-2 برگی علفهای هرز باریک برگ می باشد.

 

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: عدم امکان کپی مطالب

تماس با ما

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

کانال تلگرام شرکت

برگشت به منوی تماس ها

پیج اینستاگرام شرکت

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها