دیگر گذشت آن زمانی که بازیکنان فوتبال برای حضور در تمرین های باشگاهی از وانت و موتور استفاده می کردند؛ این روزها اگر سری به محل تمرین تیم های فوتبال کشورمان بزنید با دیدن انواع و اقسام ماشین های لوکس هوش از سرتان می پرد؛
 آن قدر که بی خیال صحبت کردن با بازیکنان محبوبتان می شوید و همه هوش و حواستان را به اتومبیل آخرین مدلش می دهید.

این اتفاق از زمانی افتاد که تعداد صفرهای مبلغ قراردادهای بازیکنان کم کم زیاد شد و بازیکنان فوتبال با خریدن ماشین های آخرین مدل، به نوعی کری خوانی را از زمین مسابقه به بحث ماشین و ماشین بازی هم کشاندند؛ با ورود ماشین های خارجی به ایران بازیکنان فوتبال علاقه عجیبی به خرید این خودروها از خود نشان دادند.

علیرضا نیکبخت واحدی و حامد کاویانپور را می توانیم به عنوان سردمدار این بازیکنان معرفی کنیم. آنها با واردکردن آئودی های آخرین مدل از دوبی به تهران چشم هر رهگذری را در خیابان ها خیره می کردند. حالا اما شرایط فرق کرده و برای بازیکنان فوتبال دیگر حتی داشتن یک بنز آخرین مدل هم قانع کننده نیست؛ برای اهمین در پارکینگ خانه بیشتر آنها، دو یا چند ماشین مدل بالا دیده می شود که در بیشتر موارد یکی از آنها گوشه پارکینگ در حال خاک خوردن است.

علی دایی؛ پورشه پانامرا – بی ام دبلیو X3

همان طور که خیلی از شماها حدس می زنید علی دایی گران ترین اتومبیل را در بین اهالی فوتبال و حتی ورزشکاران بقیه رشته ها در اختیار دارد. مربی فعلی راه آهن و مربی سابق پرسپولیس که به عنوان اولین لژیونر ایران پا به فوتبال اروپا گذاشت، این روزها با دو اتومبیل گران قیمت خیابان های تهران را طی می کند. او یک پورشه پانامرای بادمجانی دارد که گفته می شود مبلغ آن حدود 440 میلیون تومان است. البته دایی یک بی ام دبلیو X3 هم دارد که قیمت آن حدود 80 میلیون تومان است. گفته می شود دایی یک پرادوی سفید رنگ دودر هم دارد که فعلا خبری از آن نیست. این فوتبالیست باسابقه که در سال های اول شروع فوتبالش یک رنوی بژ داشت با سختی هایی که در فوتبال کشیده بالاخره به جایی رسید که توانست گران ترین اتومبیل را در بین جماعت ورزشکار سوار شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: عدم امکان کپی مطالب

تماس با ما

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

کانال تلگرام شرکت

برگشت به منوی تماس ها

پیج اینستاگرام شرکت

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها